Personální poradenství služby
Personální poradenství je definováno mnoha způsoby a také se dotýká mnoha oblastí. Dnes personální poradenství vnímáme jako způsob poskytování odborné pomoci v oblasti HR nebo personalistiky, který je zaměřený na obsah, proces nebo úkol a kde personální poradce nenese skutečnou odpovědnost za provedení samotného úkolu, ale pomáhá těm, kteří tuto odpovědnost mají.
Řízení HR – lidských zdrojů dnes zahrnuje celou řadu personálních oblastí, které jsou vzájemně v synergii. Personální poradenství v českých a zahraničních organizacích je realizováno vždy s přihlédnutím k aktuální situaci a podmínkám trhu práce, ale také ekonomické situace anebo firemní kultuře a atmosféře.
Při realizaci personálního poradenství uplatňujeme komplexní přístup k řešení jejich požadavků a po úvodní analýze prezentujeme více variant s ohledem na možnosti a situaci klienta.
Služby personální poradenství
Recruitment – nábor a vyhledávání zaměstnanců
Jedná se o samotný proces získávání a výběru kvalifikovaných pracovníků, včetně jejich hodnocení a sběru referencí, včetně doporučení.
Executive search – Headhunting a cílené oslovování
Tato služba sebou nese kombinaci systematické personální a obchodní práce, neboť se jedná o cílené hledání výkonných kandidátů a manažerů do vedoucích a klíčových pozic.
Outsourcing personalistiky nebo náboru a HR interim
Jsme zodpovědní za kompletní převzetí odpovědnosti za ucelenou část aktivit týkající se personalistiky, náboru nebo řízení personálního útvaru organizace.
Další oblasti služby personální poradenství
- Personální poradenství organizace – tato služba se týká aktivit podporujících vytváření organizace a vytváření obsahu pracovních míst.
- Personální poradenství v oblasti pracovních zdrojů – služba pomáhá v plánování lidských zdrojů včetně získávání a výběru nových pracovníků
- Personální poradenství a řízení výkonu – služba je zaměřená na konkrétní aktivity vedoucí k dosahování lepších výsledků celé firmy, ale také týmů nebo jednotlivců.
- Personální poradenství v rozvoj zaměstnanců – cílená služba pro podporu rozvoje a vzdělávání řadových zaměstnanců a manažerů.
- Personální poradenství a strategie odměňování zaměstnanců – hodnocení a odměňování
- pracovníků a vytváření systému zaměstnaneckých výhod a benefitů.
- Personální poradenství a vztahy v organizaci – tato služba vymezuje kolektivní pracovní vztahy a komunikaci uvnitř organizace
- Personální poradenství a systém – poradenství v personálních informačních systémech.
Máte zájem o realizaci personálního poradenství? Kontaktujte nás.
Přehled dalších služeb
Personální audit
Personální audit představuje účinnou a efektivní formu sběru cenných informací, které následně a efektivně využijete při vašich rozvoji lidských zdrojů a při optimalizaci a standardizaci procesů ve vaší organizaci.
Personální marketing
Nabízíme externí HR/ personální marketing, ale také interní HR/ personální marketing pro vnitřní fungování vaší společnosti a pro vaše marketingové působení vaší společnosti obecně.
Nábor a výběr zaměstnanců
Služba nábor a výběr zaměstnanců slouží k tomu, aby externí náborář dohlédl na dokonalý průběh výběrového řízení a zajistil kvalifikované personální poradenství.
Personální poradenství
Služba personální poradenství pokrývá celou komplexní oblast personalistiky a HR, jako celku. Pokud potřebujete poradit nebo konzultovat vaše HR, nahlédněte níže do detailu služby personálního poradenství.
Personální agentura
Naše služba personální agentura, působí v regionech Pardubice, Hradec Králové, Praha a Brno. V oboru působíme více než 10 let a již máme nejrůznější a významné reference v našem oboru, z celé České republiky.
Personální projekty
Firemní kultura, posouzení kompetencí, diagnostika, AC centrum, talent management, analýza vzdělávacích potřeb, analýza atmosféry společnosti a spokojenosti zaměstnanců, pomoc při výběru nových zaměstnanců, outplacement, analýza benefitů společnosti, personální audit, mystery shopping atd.
Externí personalista
Externí personalista může vaši společnost zastupovat v plném rozsahu pracovní náplně personalisty anebo funguje pouze v předem definovaných oblastech.
HR Interim manager
HR interim manager vám pomůže dočasně pokrýt roli HR manažera nebo HR ředitele, případně jinou pozici v personalistice, za účelem řešení urgentní situace ve vaší společnosti. HR interim manažera, si můžete také najmout na řešení změn, případně strategických nebo nepopulárních úkolů a kroků.
HR business partner
HR business partner je služba, kterou nabízíme všem firmám, požadující komplexní řešení personálních otázek. Jedná se o plnohodnotný HR outsourcing.