Personální poradce jako nástroj pro růst vaší firmy
Personální poradce a konzultant v jedné osobě dodává specifickou a odbornou službu, která objektivním a nezávislým způsobem pomáhá organizaci identifikovat a analyzovat problémy v řízení organizace a doporučuje řešení těchto problémů, obvykle personálních. Personální konzultant je osoba, která ze své pozice ovlivňuje řešení personálního problému nebo úkolu. Být dobrým personálním konzultantem nese určité nároky na odborné znalosti oboru HR a osobnostní předpoklady a kompetence. Naše služba personálního konzultanta splňuje kromě svých odborných kompetencí, také osobnostní předpoklady, schopnost chápání lidí a práce s nimi, ale také schopnost komunikovat, motivovat a mít náležité morální kvality.
Být dobrým personálním konzultantem není vůbec jednoduché, protože se musíme ve svém oboru neustále a průběžně vzdělávat, a to jak v oboru týkající se personálně-poradenské činnosti, tak i v rozvoji všeobecných a souvisejících témat.
Interní personální poradce
Tato služba působí v rámci vnitřní organizace a jedná se o službu dlouhodobou. Konzultant pomáhá při řešení nejrůznějších pracovních úkolů, rozboru vztahů na pracovišti a analýzy procesů. Výhodou tohoto poradce, je dobrá znalost prostředí organizace a přístup k potřebným informacím pro vyřešení personálního problému.
Externí personální poradce
Externí konzultant pomáhá organizaci obohatit ji, o zcela nové a nezávislé pohledy a názory na personální problémy, situace a překážky. Zde se jedná o krátkodobou nebo jednorázovou personální službu.
Proces personální poradenství
Personálně konzultační proces probíhá mezi konzultantem a jeho klientem, jedná se vždy o společnou aktivitu, která vede k řešení specifického problému a k vyřešení změn nebo problémů. Důležité je vždy setkat se se všemi zainteresovanými osobami.
Fáze personálního poradenství nebo konzultace
- Ve vstupní fázi se kontaktujeme se zadavatelem a pohovoříme s ním oproblémech či změnách, které zadavatel hodlá nebo plánuje řešit nebo zavést do firmy.
- Jako další fáze je hloubková diagnóza problému a analýza faktického stavu. Na základě zjištěných informací už personální konzultant přemýšlí o návrhu řešení problémů.
- Třetí fáze slouží k naplánování aktivit. Personální poradce pracuje na alternativách řešení, následně vypracuje plán změn a doporučení.
- Čtvrtá fáze je konzultační fází, kterou je realizace změn a návrhů vypracovaných personálním poradcem ve spolupráci s klientem. V této fázi se můžou objevit nově vzniklé skutečnosti a překážky, které vedou k dodatečným změnám v projektu nebo plánu.
- Pátá a poslední fáze se týká zakončení celého personálně poradenského procesu. Dochází ke zhodnocení projektu a přístupu k řešení problému, dále se hodnotí změny a dosažené výsledky, a to z pohledu zákazníka.
Máte zájem o realizaci personálního poradenství? Kontaktujte nás.
Přehled dalších služeb
Personální audit
Personální audit představuje účinnou a efektivní formu sběru cenných informací, které následně a efektivně využijete při vašich rozvoji lidských zdrojů a při optimalizaci a standardizaci procesů ve vaší organizaci.
Personální marketing
Nabízíme externí HR/ personální marketing, ale také interní HR/ personální marketing pro vnitřní fungování vaší společnosti a pro vaše marketingové působení vaší společnosti obecně.
Nábor a výběr zaměstnanců
Služba nábor a výběr zaměstnanců slouží k tomu, aby externí náborář dohlédl na dokonalý průběh výběrového řízení a zajistil kvalifikované personální poradenství.
Personální poradenství
Služba personální poradenství pokrývá celou komplexní oblast personalistiky a HR, jako celku. Pokud potřebujete poradit nebo konzultovat vaše HR, nahlédněte níže do detailu služby personálního poradenství.
Personální agentura
Naše služba personální agentura, působí v regionech Pardubice, Hradec Králové, Praha a Brno. V oboru působíme více než 10 let a již máme nejrůznější a významné reference v našem oboru, z celé České republiky.
Personální projekty
Firemní kultura, posouzení kompetencí, diagnostika, AC centrum, talent management, analýza vzdělávacích potřeb, analýza atmosféry společnosti a spokojenosti zaměstnanců, pomoc při výběru nových zaměstnanců, outplacement, analýza benefitů společnosti, personální audit, mystery shopping atd.
Externí personalista
Externí personalista může vaši společnost zastupovat v plném rozsahu pracovní náplně personalisty anebo funguje pouze v předem definovaných oblastech.
HR Interim manager
HR interim manager vám pomůže dočasně pokrýt roli HR manažera nebo HR ředitele, případně jinou pozici v personalistice, za účelem řešení urgentní situace ve vaší společnosti. HR interim manažera, si můžete také najmout na řešení změn, případně strategických nebo nepopulárních úkolů a kroků.
HR business partner
HR business partner je služba, kterou nabízíme všem firmám, požadující komplexní řešení personálních otázek. Jedná se o plnohodnotný HR outsourcing.